تاریخ : 25 شهریور 1403
کد 14038

آئین گرامیداشت روز شوراها سال ۱۴۰۳ در شهر آوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آوه؛ آئین گرامیداشت روز شوراها با حضور امام جمعه محترم، شهردار محترم و مسئولان و ریاست و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر آوه روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد.
امام جمعه شهر آوه حجت الاسلام نیکوئی ماهانی در این آئین با تبریک روز شوراها با اشاره به سخنان رهبر عزیز انقلاب اسلامی درآغازین فعالیت شوراهای اسلامی شهر وروستا اظهار داشت:
انتخابات شوراها گامی بسوی تحقق کامل قانون اساسی است.
خدای متعال را شکر گزاریم که در انتخابات شوراها یک نهاد دیگر برای خدمت به مردم تأسیس شد و ملت ایران یک گام دیگر به تحقق کامل قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی نزدیک گشت. اکنون که در سالروز پیام امام عزیز و در سالی که به نام گرامی آن یگانه‌ی دوران نامگذاری شده، این نهاد اصیل آغاز به کار میکند، از صمیم قلب آرزو میکنم که شوراهای اسلامی شهر و روستا بتواند در سمت اهداف والا و انقلاب بنیانگذار نظام اسلامی تلاش و فعالیت کند و در چهارچوب تکالیف قانونی خود به رفع مشکلات مردم بپردازد.
در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر آوه ( فعلی و سابق) تجلیل شد.
روابط عمومی دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه، شهرداری و شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج خواهران رضوان ۱۳ شهر آوه